Vaknade precis upp...

...fran en liten nap... Passade pa medans Alex sov middag... Hade en san fruktansvar huvudvark. Verkligen sadar spranngande baki nacken.. Kanns lite battre nu men kanns fortfarande.. Vet inte om det kanske beror pa att jag ar sa spand i nacken igen eller om jag druckit forlite... Har i alla fall klunkat i mig tre glas nu sa forhoppningsvis forsvinner det sa jag kan ga pa body pumpen ikvall halv sju! Hade ju lovat mig sjalv att jag skulle trana tre dagar minst den har veckan ;) Maste komma i form till Wet electric, och halloween for den delen ocksa ;)
Fick ett mail fran yandy.com idag dar de fatt in alla halloweenkostymer for i ar.. Maste borja kolla sa de inte blir som forra aret da jag och carolina inte hade nagon! :)


Mardi gras eller sjukskoterska



Hitta nemo eller tysk olflicka

Eller kanske en nyckelpiga eller ett tvisterspel? Finns sa mkt att valja pa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0