maste saga...

.. att jag tycker att jag varit ratt effektiv idag! Jag har gatt till CVS tva ganger och fixat alla mina passfoton. (Var tvungen att ga till tva olika CVS da jag bara kan ta 6 kort i taget som max sedan 9/11) Sedan har jag aven ringt runt till ca 25 olika lakarmottagningar for att ta reda pa hur mkt min lakarundersokning kommer kosta. Skulle bli ca 150 dollar for bara undersokningen sedan plus 50-200 dollar beroende pa om jag behover ta nagon spruta eller inte.... Och det var de billigaste jag hittade, vissa ville ha 300 dollar for bara undersokningen.. Och ingen tar heller varan forsakring.. Sa de sog. For tydligen tar inte lakarmottagningar emot forsakringar for sadana har sorters undersokningar... Fy sjutton! Va kostar det hemma? En hundring?
Har aven ringt till banken och till forsakringsbolaget for att fa papper utskrivna som sager att jag star pa Davids forsakring och att vi har delade bankkonton. Och alla dessa papper ska in bara for att forsakra om att vi faktiskt e gifta pa riktigt. Nar jag kommer hem ska jag aven ga till hon som har hand om alla vara leasing papper och skriva in mig pa lagenheten ocksa sa att jag har papper pa att jag bor tillsammans med David ocksa. Knas knas knas..
Men, som sagt. Lite duktig tycker jag att jag har varit. Sa den 24:e ska jag undersokas, far halla tummarna att jag ar frisk da och att alla mina papper fran sverige hunnit komma :)
NU ska jag satta mig ute i solen en stund innan jag far aka hem och mysa med min underbara make!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0