Kom precis in...

... Efter en svang till parken med Alex. Ska snart lagga honom och sedan ta en tupplur sa jag orkar vara uppe ikvall. Somnade inte forran nastan ett igar natt :/ Nar jag gick till parken stannade jag till pa us postal service ocksa for att forsoka skaffa mina 8 pass foton som jag maste ha for alla mina greencard papper.
Gubben som jobbar dar talar om att jag itne bokat tid och maste sta i ko o vanta pa dem som bokat tid. Visst tanker jag.. Stannar da dar i 20 min till de antligen blir min tur. Da sager gumman da som jobbar dar att varje kort kostar 15 dollar, jag ba eeh. JIKES! Blir ju svindyrt.. Men da var hon sa snall och talade o for mig att om jag gar till CVS istallet sa kostar de bara halften sa mkt. Sa jag tackade o bockade for mig.. Ska ta en svang dit efter Alex tupplur.
Tur vissa manniskor e snalla hon sparade mig nu typ 50 dollar :)

Efter jobbet ska jag och David aka over till the gnome dome igen for BBQ. Hade forst tankt ga ut i PB da det var valdigt lange sedan vi traffade nagra av vara vanner som inte umgas med "pdstm" ganget.
Ar ritkigt billigt att ga ut har pa fredagar ocksa, gar man forst pa johnny v's fore 10 far man for 2 dollar en drick och apetizer ( sa pa 10 dollar ar man bade full o matt ), sedan kan man dra vidare till bar west dar de e gratis champange fram till 10 for dem som e pa gastlistan :) Sa pa en tia kommer man ganska langt ;) Men, som sagt blire att aka o bbq'a istallet at the gnome dome da vi verkligen behover lite lugna kvallar ;)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Mer bilder babe :)

2010-09-05 @ 18:29:52
URL: http://lasarah.blogg.se/
Postat av: S

Hallåååååååååååå, uppdatering tack!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag gör ju för din skull!!



bara lite för min skull

hihi

2010-09-07 @ 10:53:44
URL: http://lasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0