Hade en lugn..

... myskvall med middag och film hemma hos oss igar.. Drog en svang pa gymmet innan medans David gjorde mat. Heather och hennes kille David stannade over hos oss ocksa for David skulle skjutsa dem till flyget idag och aven Natalie kom sa klart. Sa de var mysigt. Gjorde kycklingburritos och at ben and jerrys cockie dough till efterratt.. (min favvo) :)

Idag ar jag riktigt slo, David sa att han forra veckan bjudit over LC och Jamie pa middag ikvall. Sjalv hoppas jag pa att de inte kommer da jag helldre skulle vilja ha en myskvall med David for mig sjalv. Har inte varit utan sallskap pa over en vecka... Kommer inte ihag nar vi hade en kvall alldeles for oss sjalva. I morgon ar det ju middag at the gknome dome, och fredag, lordag, sondag och mandag ar de festligheter.. Sa ja.. Skulle vara skont med en hemma kvall.....

Kommentarer
Postat av: Sarah

Så du är så smart att du kommer på sådana saker själv? Pyttsan ;) Du fick ju iaf bra hjälp på vägen ;)



Men hallå, inte gnälla nu Jessica! Du får ju iaf rå om karln alla dessa dagar fram till måndag! TÄNK på mig!! Om 19 dagar kommer Jonathan hem och jag har varit utan honom i 8 dagar, så sluta gnäll kvinna!! Ännu en dag med honom samt sällskap gör väl ingenting? HAN ÄR JU MED DIG! DIIIIG! Såå schhh



Blir liiiite irri här va hahah ;P

2010-09-01 @ 19:55:08
URL: http://lasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0