Gah..

Precis dar mitt bh spanne sitter pa ryggen kanns det som om nan tagit och slagit mig med en klubba eller natt. Gor nagot sa fruktansvart ont och jag kan inte for allt i varlden komma fram till vad jag gjort. Men sa ar de val ibland efter helgen, man ar lite rund om fotterna och hips vips slar man sig lite granna, men inte tanker man mer pa de forran dagen efter da man vaknar upp och ar halvt blaslagen pa kroppen o kan inte komma fram till varfor. lol
Kommer ihag forsta gangen jag var hos Natalie och provade hennes stripstang. Pa mandagen hade jag sa ont i armarna att jag kunde knappt anvanda dem, men de tog mig anda tills pa tisdagen till att komma fram till att de var inte jag som ahde nagon konstig sjukdom i armarna utan jag hade bara vanlig traninsvark fran att ha hangt pa stangen. haha.. lite kul hade jag anda at mig sjalv...

Har nu varit en svang till parken som vanligt och sitter nu och vantar pa att de sista timmarna ska ga sa jag far aka till the gnome dome for middag. Kina tema ikvall. MUMS.. At aven varldens godaste lunch. Jordgubbs sallad med gorgonzola ost och notter med en tranbarsvinegrett! Ni som inte provat det maste prova. Hur mumsigt som helst.
Blanda bara i: Mixad gronsallad, jordgubbar, gorgonzola ost, walnotter (eller mandel flan)  och sedan en tranbars vinegrett pa. Den som inte har det ta bara en vanlig balsamico vinegrett. HUR GOTT SOM HELST :)



Nu ska jag lagga mig ute i solen en stund till. Var sa skont igar. Dock hoppas jag att det dar borr helvetet inte ar pa idag.. Grannen haller pa att renovera huset och borrar o grejjar pa som aldrig forr.  De forbaskade ljudet forfoljde mig hela kvallen igar. Inne i mitt huvud. Precis sadar som nar man gar fran en club och musiken fortfarande finns kvar i skallen. Man fortsatter dansa fast man egentligen inte har nagon musik pa!


Parken jag gar till har ju inte dalig utsikt. Detta ar vad man ser nar man sitter och gungar..
(var dock en samre dag idag.. Inga snygga surfare i vattnet att kolla pa ) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0