En snabb...

..liten uppdatering fran helgen bara..
I fredags var det ju tankt att vi skulle aka till the gnome dome och se pa film, men det blev de ju sa klart inte.
Visade sig att alla tillslut skulle ga ut anda, sa nar jag kom hem fran jobbet hoppade jag in i duschen, gjorde mig i ordning och gick sedan i vag och motte upp alla pa pb bar and grill for happy hour.
Gick sedan vidare till Johnny v's for 2 dollar appetizers och drinkar.
Stannade dar o dansade resten av kvallen fram till 12.30 tiden da de blev dax for hemgang :)
Lordagen spenderades sedan pa stranden med resten av ganget och blev sedan en lugn hemma kvall med film och glass :)

I sondags blev det ju sedan sa klart for "nast sista" wavehouse, men troligtvis varan sista.. Kanner att just nu har jag inget behov for nagra mer wavehouse den har sommaren, men man vet aldrig. Kanske bara sa jag kanner idag :P
Alla kom i alla fall hem till oss dar de blev lite forfest och fixandes med tshirts och allt innan vi akte vidare tillwavehouse vid 3. Stannade dar fram till 22 tiden dar en av killarna blev utslangda, sa da akte vi tillbaka till the gnome dome for efterfest som pa gick anda fram till morgonen. Sa, ja.. Igar blev de till att stanna hemma, bestalla hem chickenwings och bara se film o sova.. Vilket var underbart skont.


Haller hemma hos oss pa att fixa tshirts och pannband. Temat for Dagen var Neon Gron eller

Neon rosa med valfri text pa ryggen

Akon star alltid ut lite mer an oss andra

Rysty, hans fru Alexa och David

Natalie, Jag, Adrian och Kym

Varldens goaste tjejer, Katie o Kym

Killarna jag och Natalie forlorade mot i beerpong

Varat gang "tog over" dansgolvet. Lite roligt bara att se hur manga som star och kollar
in oss i bakgrunden





Krystle, Jag och Liz

Mkt folk dar det var nast sista wavehouse och da folk var lediga pa mandagen da det var labour day

Nu ar jag tillbaka pa jobbet och ar underbart glad att de bara ar en fyra dagars vecka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0