Det har gjorde jag i....

... september forra aret :)


Jag Carro och Johanna var ute i Marinan i SF! Har pa karaoke baren silver clouds

Jag och Johanna var hemma hos Gjermund och grillade hamburgare

Det var forsta floatopoa har i san diego. 5000 pers. Sjalv tappade jag bort David.
Han hittade igen mig 2 timmar senare sovades pa Pauls soffa. Vaknade med en mun
full med goldfish for Rick tyckte jag skulle nyktra till. Sjalv kande jag mig som en hamster.

Jag sag Love happens pa bio. Ratt okej film. Hade forvantat mig mer efter att jag sett trailern.

Sara och Elin var och halsade pa mig. TV:I berkely o halsade pa Pablo. Th: Pa warner bros studios, vanner soffan!

Hollywoodskylten och utanfor WB's.

Beverly hills

Var aven ner till San diego en svang dar aven carro och Sabina kom och joinade oss.
Har pa ett emergency inspirerat party.

Icelundge och Flipcup

Jag och David

Carolina och jag pa ghihardelli square dar vi drack varldens godaste milkshake :)

Hade fodelsedags kalas for Anna Ochal

Och sist men inte minst sa var vi ju ute och dansade pa Cellar.
Maste saga att de var en riktigt bra manad :) Hoppas den har blir lika bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0