Sitter har..

.. och surfar runt pa datorn och lyssnar pa pandora.com ( en amerikans online radio kanal ) och hips vips kommer basshunters utan stjarnorna pa. Snacka om att jag blev forvanad :)

Helgern har i alla fall varit bra. Blev pumkin carving i fredags.

Min ar den nast langst till vanster, och JA jag vet att den saknar en pupill. Davids fel! Han var
oforsiktig och rakade he loss den... :( Men sot tycker jag den ar anda.

Lordagen spenderade jag forst pa gymmet sedan at the gnome dome for att sedan aka hem, och tanken var att jag skulle mota upp med Krystle och Samantha for att ga ut. Men jag somnade och vaknade inte forran kl 930 i morse (suck)... Sa utvilad som jag var akte jag pa gymmet en svang, tog sedan en lang dusch, tvattade och stadade lite innan jag motte upp med Krystle, Kelsie och Mark pa shore club for nagra drinkar. Akte sedan pa PB sushi dar jag at min alskade rulle och drack lite sake.. Kvallen avslutades sedan hemma hos Krystle med ett litet Greys Maraton :)



En bra helg. Igen!
Nu ska de samlas krafter infor nasta helg. Halloween. Vad tros, magdansos eller mafia kostym?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0