Jag borde kanske...

.. Lagga av med den har bloggen pa heltid egentligen.. Ar sa sjukt dalig pa att uppdatera den. Hade en period da jag skrev flera ganger per dag och nu har jag inte skrivit pa flera veckor..
Men det har hant ratt mkt under den senaste tiden, bade bra och daliga saker sa jag har inte riktigt varit sugen pa att skriva nagot.

Men jag kan ju forsoka starta om ... Igen...
Sa.. Fredag idag.. Otroligt skont. Ska snart aka hem och pa vagen dit plocka upp mina papper fran doktorn.
Papperna fran min halso undersokning som jag var tvungen att ga pa for att fa ansoka om ett greencard. Fick ta en MPR spruta for de ska man tydligen ta en gang per tionde ar. Blodprov for HIV, Syfilis och natt mer och sedan en for att kolla sa jag inte hade tuberkulos. Var dit igar och fick veta att allt sag bra ut sa idag ska jag plocka upp papperna sa jag antligen kan borja skicka in dem o fa allt i rullning :)

Ska sedan aka pa gymmet och se om jag kan trana bort den har hemska traningsvarken som jag fick efter att jag gick i onsdags ( har fore det inte gatt pa over en manad.... Dalig Jessica !) Sedan ska jag hem duscha och sedan ha en mys/spel/pumpkin carving kvall. Ska bli sa roligt, har bara gjort en pumpa tidigare och den blev jatte hemsk ;P

Nu ska jag ta o titta lite pa greys.
Bjuder pa en liten bild fran forra helgen da vi var ute pa voyer

och en fran da vi var i vegas helgen fore det

och en ifran nar vi var och campade helgen fore det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0