en inte sa..

.. produktiv dag. Har gjort... Ingening.. Ingenting.. Ingenting och sedan nar jag var fardig med det: Ingenting! Kul va?

Eller nagot har jag gjort, jag skypade med pappa och Ploy i over en timma. Verkar som de kanske..KANSKE.. Kommer och halsar pa mig over nyar ! Hade ju varit helt underbart roligt, speciellt da jag inte har nagot alls for mej mellan jul och nyar! Hoppas de kan komma och ta med sig Kevin, och sa kan vi aka till LA och ga pa disney world! Hade varit sa sjukt roligt!! Nagot som ocksa vore bra med att de kommer ar att de i sa fall skulle kunna ta med sig mina klader, mina SKOR och mina fina klanningar! Saknar manga saker jag har hemma, men de ar sa fruktansvart jakla dyrt o frakta skiten....

Annars da? Jo.. Nu vantar jag pa att kl ska bli halv sju, da star det bodypump pa schemat. Sedan ska jag inte aka och sola idag da jag lyckades branna mig ordentlig pa nagra delar av kroppen som solen inte kommer at da man solar ute.. AJ!
Sedan ska jag aka hem, tvatta o skriva fardigt mina sista papper sa jag kan skicka ivag dem till Barbara i morgon sa hon kan kolla igenom dem sa allt ar ok innan jag skickar in dem! Antligen.

Vad tror ni om den har utstyrseln pa lordag.. Lutar at den just nu om jag inte lyckas ga ner fem kg pa tre dagar:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0