Visst vare nagon som sa november?

Fy sjutton...
4:e November idag och det ar 97 F ( 37 C )idag och fullt solsken.
Liiite for varmt for min smak. Hade lixom vant mig vid sadar 25 grader ute, det ar som overkomligt.
Speciellt nar jag ska upp for den har jadra backen for att komma hem varje dag efter jag varit i parken eller nere vid havet....Puh..

Pratade aven med min kare far i morse, later som han och lilla familjen kanske kommer o halsar pa anda.
Med sallskap. Ska ta och kolla nu om jag inte skulle kunna hitta nagra bra hus som de skulle kunna hyra nar de ska stanna har. For hur manga som helst far de inte plats i varan lilla lagenhet :)
Skulle ju vara alldeles underebart.. Tvinga dem att ta med sig bade godis o klader, och kanske lite julmat. Tror ni man kan ta med sig leverpastej pa flyget?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0