Nykter november?

Jo, tydligen natt som manga av mina vanner kanner pa att kora den har manaden.
Vet inte om jag tror att ens en tredjedel av alla dem kommer klara av det dock, for de flesta skulle nog raknas som funktionerande alkolister i Sverige ;P

Sjalv har jag sagt att jag ska forsoka mig pa det med, mest av den anledningen att jag kanner att jag vill spara lite pengar och sedan aven forsoka utforska vad San Diego har for underhallnnings utbud utover alla barer o fester ;)

I kvall verkar det som att det forst blir till att ga pa gymmet som jag inte varit till pa hela veckan aven fast jag sa i mandags att jag skulle ga minst tre ganger :P Sedan ska jag ga over pa shoreclub for Jamies fodelsedag och sedan ga till longboards (en annan bar) for att mota upp med alla fran the gnome dome for att stodja movember. ( Har har de brostcancer i oktober och prostata cancer i november (movember da du ska fixa en mustach) )
Alla sparar ut sina mustacher och sedan i slutet av manaden ar det massa fester dar folk klar ut sig och man kan vinna miss movember och mr movember och jatte fina priser :) Natalie vann forra aret miss movember, hon var greenman. Fick aka till vegas och vann aven dar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0