Lycklig!

For jag har pratat med min kare far idag och han berattade att de kommer komma och halsa pa mig i december! :)
Ska bli sa sjukt roligt att fa traffa honom o ploy o kevin igen!
Kommer da vara over 10 manader sedan jag sag dem sist.
Onskar bara att mina andra syskon och min alsakde mor kunnat komma ocksa, saknar dem natt oerhort!

Ska satta igang o skriva en liten inkopslista for vad dem ska fa ta med sig.
Hogst upp star godis, tvaa star leverpastej, men jag kan inte tanka mig att de far ta in det i landet :(
Sedan kommer ostkrokar och massor av annat gott! :)
Mest av allt ar jag overlycklig over att fa med mina klader och skor!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag kommer också....såsmåningom:)Pengar ska ju räcka till så himla mycket:(

2010-11-15 @ 13:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0