Hade en riktig

..mys helg i helgen.
Fredagen spenderades tillsmmans med Natalie dar vi gjorde broccolipaj och fruktsallad i ugn och nagra glas vin.
Pa lordags formiddagen motte jag upp med tjejerna for att dricka mimosas och sedan ga till stranden, dock hann de bli alldeles mulet sa vi fortsatte till tva andra barer innan jag vid sex tiden akte hem och tillsammans med David spenderade kvallen med att spela det nya xbox360. Hur kul som helst.



Igar sa tog jag och D och motte upp med nagra for lunch innan jag akte o fixade haret.
Har nu lite ljusbrunt har med lila slingor i. LILA. Var inte riktigt tankt att de skulle bli lila. Men men. Ska kopa en toning ikvall och se om de blir battre... Efter haret akte jag hem och kollade pa film och at god pasta med pesto tillsammans med D :) Myseli mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0