Sondag

Sitter hemma och ser avatar for tredje gangen den har veckan.
Alskar verkligen den filmen, men alla de senaste gangerna som jag borjat se den har jag
somnat... Och jag kommer nog gora det idag ocksa.

Lordagen spenderades forst vid poolen for att sedan aka till Justin, se fighten och sedan ga ut.
Jag Kara, Chris, D, Fred och nagra andra vanner gick till Cabo och sedan Bubs innan min otroligt starka
Mararita satte in sa vi var tvunga att ga hem. Kl var dock efter 1 sa jag var lika glad for att fa komma hem o sova :)

Idag har vi latat oss och sedan gatt pa invigningen av Wave house vilket var helt sjukt roligt.
Wave house ar som en sorts.. Utomhus club de satter upp har under sommaren.
Med olika barer, dj's och vagmaskiner som man kan surfa pa. Verkligen superroligt.
Stannade nagra timmar innan vi gick hem och tog en tupplur for att sedan vakna upp kl nio igen
till middag fixad av Kara och Chris! De gick verkligen all the way for att ha nagot som vi skulle gilla.
De verkar ha besokt varenda restaurang ikvall for att fa lite av allt mojligt, rott o vitt vin, sushi, pizza, kina mat, soppa och till efterratt en supergod oero milkshake...

Nu ar jag proppmatt och tanker nog rulla vidare till sangen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0