Tisdag


Sitter hemma och kollar pa lagenheter.. Har faktiskt hittat nagra fina som vi nog ska aka och kolla pa i helgen da det inte ser ut som vi har nagra planer an. Verkar aven som det ar ratt sa satt i sten att vi ska flytta ihop med Fred vilket jag tror kommer blir superbra da jag gillar Fred!

Kom hem vid sex tiden till annu en hemlagad middag <3 D hade gjort mig supergod kykling med ris o sallad. Var verkligen helt utsvulten ocksa sa det satt hur fint som helst. Tog sedan en dusch medan D satte pa registreringskyltarna pa bilen som han hamtat ut pa DMV idag, sa nu kor jag antligen lagligt igen.

Tog sedan den nu lagliga bilen och korde en svang till Ross dar jag inhandlade en kortarmad kofta och lite harsnoddar. For sedan vidare en svang till target och mat affaren dar de investerades i bland annat hostmedicin och en massa god mat :)
Ska nu ta och tvatta fardigt kladerna och sedan hoppa isang. Ar sa fruktansvart trott!!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0