Tisdag



Kan ju borja med att saga att jag ljog lite i gardagens inlagg. Det var inte alls bokklubb igar, hade tagit fel pa dagen.. Det ar nasta mandag istallet.. Men det ar latt att ta fel pa dagarna nar de flesta ser lika dana ut ;)

Kom i alla fall hem strax efter sex igar kvall till en underbar pojkvan som hade varit sa snall och lagat mat at mig. Till och med lagt upp det pa tallriken och gjort fyllt en skal med min sallad ocksa ;) Att man kan bli glad for mindre. Han hade aven varit sa snall och vikt ihop alla klader och stadat undan. Sa otroligt skont att komme hem, fa maten serverad och allt ar stadat o fint!! Njot sedan av en lang, lang dusch innan resten av kvallen spenderades pa soffan med lite film. Var sa otroligt trott da jag inte lyckades komma isang i tid i sondags igen.

Har aven tittat pa en massa fina lagenheter. Eller fina o fina, vissa ser val battre ut an andra. Men standarden ar inte sa himla hog pa lagenheterna i pacific beach om man tanker pa hur mycket man far betala for dem.
En lagenhet med ett sovrum,badrum, vardagsrum och kok gar pa ca 1100 dollar i manaden, och da behover den inte ens vara sarskilt fin.

Aja, vi har lite tid pa oss, forhoppningsvis kommer de upp ett riktigt kap snart!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag håller tummarna:)

2010-03-23 @ 23:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0