Sondag

 

Sammanfattning av helgen ;

I fredags blev det fodelsedags kalas for Davids kompis flickvan Laurie.
Hade supertrevligt och traffade en massa jatte trevliga manniskor. Vissa lite trevligare an andra med diverse underliga forslag. Men annars superkul. Spenderade natten hemma hos Dallas innan vi akte hem tidigt pa lordag morgon for att fortsatta sova. Dallas soffa kan inte riktigt jamforas med D's underbara sang. King size is the shit ;)
Nar vi antligen tagit oss ur sangen blev det till att gora en massa arenden, akte bland annat till costco dar vi inhandlade en massa mat och snacks. INGET Godis den har gangen heller, och allt detta inte godis atande tror jag faktiskt har varit bra for mig da jag inte har nagot riktigt godissug just nu! :) Knaprar pa en trailmix blandning eller apple chips istallet :) (vilket jag kan rekommendera, det ar supergott)

Vid fyra tiden akte vi och motte upp med Deanna och tva av hennes kompisar for att se Alice i underlandet i 3D.
Tyckte inte den var sadar supermkt att hurra for, men jag kan rekomendera att se den bara for att det ar sa haftigt att se filmer i 3D :)

Efter filmen akte vi hem och umgicks lite med A, R, Gina och hennes pojkvan. Stacy kom aven over och kollade pa en sen film med oss. The hurt locker. Faktiskt riktigt bra.

Sondagen har spenderats till stor del hemma. Tog en lang promenad pa formiddagen mitt emellan allt regn. Lyckades nastan unvika det helt och hallet.. Nastan.. Blev en liten skur pa vagen hem. Men det var bara skont da det ar riktigt varmt ute.

Nu ska vi ata lite glass och se en till film ;) ( japp mkt film, men finns inte sa mkt annat o gora nar det regnar ute) :)

  

   

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Snygg skjorta btw :)

2010-03-11 @ 17:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0