Sondag

Vaknade upp hemma hos natalie vid tio tiden av att leighton ringde och fragade om vi ville hanga med honom och genelle pa en liten segeltur i downtown san diego. Dock var vi tvugna att skynda oss for baten gick om en halvtimme.. Sa jag och D skyndade och gjorde oss i ordning och tog bilen o korde mot DT. MEN... Trafiken var helt sjuk och vi fastanade i trafiken pa vagen dit sa vi missade baten :( Dock var vi inte sa ledsna for det da bade jag och han var lite bakis och inte trodde vi skulle klara oss sa bra pa en guppande bat i flera timmar. Sa vi akte till wings and things istallet och at suuupergoda kycklingvingar med bluecheese dipp(ni som inte provat de.. DA REKOMENDERAR JAG DET STARKT) helt sjukt gott!
Akte sedan hem och for o handalde lite da vi istallet for att aka pa batturen bjod over Liz och Paul for en liten BBQ och pool hang :) Hade en supermysig dag da vi grillade for forsta gangen i ar, vitloksmarinerad kyckling och en stek.. Mmmums.. Vid 3 tiden kom aven Genelle och Leighton da de var tillbaka fran batturen. Stannade vid poolen fram till 5 tiden da vi akte och kollade pa ett hus som Genelle o Leighton lagt ett bud pa. Supergulligt i ett jatte fint community med pool o jacuzzi o superfin utsikt. Hoppas verkligen de far det!

Akte sedan och hyrde tva filmer, bestallde hem sushi och lag resten av kvallen utslagna pa soffan. Sag terminator the salvation och brothers.. Vet inte om jag gillade terminator sadar super mkt, men brothers var helt klart en superbra sevard film. Gillade den riktigt starkt!

Bestamdes aven att vi nasta lordag ska kliva upp tidigt och aka till cedar creek falls for en hike. Superfint stalle dar det tar unifar en och en halv timme att hika till en liten sjo dar de har vattenfall och lianer  :) Ser verkligen fram emot det. Tror det kommer bli superkul!! Nu ar det mandag igen och solen skiner och jag ar pa ett helt underbart humor av nagon anledning :)

Har ar lite bilder pa cedar creek falls som jag stal av Shaun som var
dar i lordags bara for att visa hur vackert det ar.













Kan livet bli battre an sahar?


Kommentarer
Postat av: linnea

så hääärligt!!

2010-04-03 @ 19:32:35
URL: http://linneastrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0