Sondag

Underbara Underbara Underbara helg! Det ar det enda jag egentligen har att saga nu ! Har haft roligare an jag haft pa hur lange som helst, vet inte ens vart jag ska borja forklara for att ens fa en chans att fa det att lata ens halften sa roligt!


Borjan av dagen.. inte sa manga i vattnet


Precis innan vi gick hem.. over 5000 pers

Ligger i alla fall hemma i soffan nu, har precis sett did you hear about the morgans och old dogs, atit sjukt mycket sushi och bara latat oss hela dagen! Vilket verkligen har varit superskont da hela helgen annars varit helt tokig :)

I fredags kom jag hem strax efter sex, tog mig da en laaaang dusch och gjorde mig i ordning for att aka in till pacific beach for att mota upp med LC, hennes pojkvan, the lovetts och en massa annat folk nere pa stranden dar de hade en liten strandfest med en stor brasa, vin och lite mat. Dock blev jag och D sa sena in sa nar vi antligen kom fram till Rachael dar vi skulle plocka upp henne, Kelsey och Natalie var kl redan 915pm och parken dar de andra var stangde kl 10. Sa istallet for att aka och gora det stannade vi hemma hos Rachael och Kelsey dar vi borjade festandet infor lordagen med lite shots, poledancing och bara allmant skoj.
Somnade vid 2 tiden helt slut, snorvlig och om i kroppen. Hade dock hittat nasspray pa cvs sa jag var inte lika tilltappt och handikappad som dagen fore .. Tankt vad lite nasspray kan underlatta :)




varan flotte

Vaknade upp vid nio tiden pa lordagmorgonen av att en liten Natalie sticker in huvudet i sovrummet och ropar ; FLOATOPIA ! Superexalterad och redo att plocka ner bobby ray, aka hem o gora sig i orning. Sa jag och D tog oss upp ur sangen ocksa, gjorde oss i orning tillsammans med rachael och kelsey, plockade sedan upp Natalie igen for att sedan mota upp med Paul och Shaun for frukost. Fick da aven prata en stund med min underbara mamma som jag inte pratat med pa evigheter! Innan vi fick in frukosten hann vi aven med ett par 99cent mimosas, en av mina nya favoriter. Sa uppfriskande en varm sommardag!! At sedan en stor bacon burgare med bbq dressing for att lagga grunden for resten aav dagens drickande.





Efter frukosten akte vi vidare ner till mission bay dar det redan hade dykt upp sakert over 1000 pers. Blaste upp varan nyinkopta flotte med sittplater for fyra pers och liggplats for ytterligare fyra till. Tog mod till oss och gick ut i vattnet som dock inte ens var i narheten av sa kallt som jag trodde det skulle vara vilket var riktigt skont! Stannade i vattnet i ca fyra timmar dar vi traffade en massa trevligt folk, nagra mindre trevliga, en hel del toka och en massa massa alkohol! En tjej puttade i mig i vattnet ocksa, en riktig .... blev riiiktigt arg vill ja lova. Hade inte ens gjort henne nagot. Dock sa tog odet tag i det redan efter en timme da jag traffade en annan tjej som hade stulit hennes flotte! Jag high fivade henne och atervande da till min flotte, nojd och glad ! haha

Vid fyra tiden var det smockfullt med manniskor i vattnet, nyheterna rapporterade att det hade varit over 5000 pers i vattnet och en hel del pa stranden. Har dock inte fatt nagra bilder den har gangen heller da jag var smart nog och glomde min kamera hemme. Rachael tog dock med sig sin kamera i en zip lock pase som lackte o pajjade den.. Sa.. nop.. inga bilder den har gangen heller :(
I alla fall sa tog vi varan flotte och borjade ga mot bilen, pa vagen blev det dock bade ett och annnan brottningsmatch i sanden, sa medans david och natalie slappte ur luften ur flotten passade jag och kelsey pa att crasha en hemmafest precis bredvid stranden och ga in och lana duschen for att duscha av oss! ;) haha

Nar vi kom hem tog vi en valbehovlig 3 timmars nap i natalies sang innan det blev dax att gora sig i orning for att sedan aka vidare hem till Laurie dar det var fodelsedags kalas for hennes rumskompis Ash. Hade superkul hela kvallen aven fast det blev en hel del drama dar under kvallen. Forst hade nagon skrivit med ett lappstift pa toaletten Ash is a cunt, sa da blev det utslangning av alla tjejer. Forrutom mig, natalie, kelsey och nagra av Ash's basta vanner.. Kan inte fatta hur nagon kan skriva nagonting sadat pa hennes egna fest.. Finns manga dummskallar darute.

Vid tre tiden blev det dock ett hastigt slut pa festen da tva idioter borjade slass sa alla blev utslangda.. Tog da varat pick o pack och gick hem till Shaun dar det blev lite efterfest innan vi akte hem till Natalie dar vi crashade pa soffan vid fem tiden. Sov som en kratta hela natten da soffan inte riktigt rymde mig och david, och jag hade min nasspray hos rachael fortfarande och mitt huvud varkte och vaggarna verkade rora pa sig.
Vid 10 tiden vaknade dock alla till i huset sa natalie kunde skjutsa oss till bilen som vi lamnat pa andra sidan PB och kunde aka hem och sova i varan egen sang .. Anda tills kl tre :) Underbara underbara sang ;)

Det ar i alla fall allt som hant i helgen.. Sa jag hoppas mamma att du ar nojd nu over uppdateringen och att jag fortfarande lever utan att ha drunknat eller druckig ihjal mig ;) God natt!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det känns skönt att höra att allt gått bra och att du haft roligt:)

Vi kan höras påt telefon i slutet av veckan. Varr rädd om dig<3<3

2010-03-22 @ 12:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0