Sondag

Hade en riktigt underbart rolig kvall igar.
Jag, D, the Lovetts och Paul akte ivag till bar west for lite drinkar och dans.
Traffade aven Maggie igen, varldens sotaste tjej som jag hade hur roligt med som helst hela kvallen.
Dock var promotionfesten inte riktigt vad jag forvantat mig. Men, jag hade jatte roligt anda:)
Akte hem ratt tidigt tidigt da vi bada var valdigt trotta efter en lang fredag, tog en svang forbi mcdonalds pa vagen hem ocksa da jag var fruktansvart sugen pa en burgare :) att de alltid smakar sa himla bra nar man fatt i sig nagra drinkar va ? :)

Har aven haft en supersondag idag, suttit inne och atit god mat och tittat pa film pa eftermiddagen, och formiddagen spenderade jag tillsammans med amanda och cyntia nere pa stranden :) Jatte skont, dock lite blasigt vilket inte var riktigt lika underbart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0