Onsdag

Halv vags igenom den har veckan ocksa. Jag maste vara expert pa att fordriva tid genom att egentligen inte gora nagot vettigt! haha Har i alla fall bestamt mig for att det inte blir nagon promenad igen forran jag har kopt mig ett par nya skor! Mina fotter varker.. Inte bra.. Hittade dock en helt ny rutt att ga igar. Jatte mysig. Runt hela "berget/kullen" som vi bor pa. Tog mig ungefar en tumme och en kvart att ga den igar. Funderar pa att ta den fast andra hallet nasta gang. Fast da lar jag val do for i stort sett halva vagen ar i sa fall uppforsbacke.. Inte sa brant. Men anda?

Sa idag hade jag tankt fordriva tiden med att aka och kopa ett par nya skor, sedan kanske titta in pa ross :)
Sen ikvall far jag se om det blir att aka pa en restaurang dar de har nagon sorts alice i underlandet tema grejs.. Aja, var davids kompis som undrade om jag ville folja med. Men jag kanner henne inte o har bara traffat henne en snabbis i typ fem minuter. Sa vi far se. Amanda kanske skulle me sa i sa fall far jag :)







Hall tummanra!


Kommentarer
Postat av: Sarah

baby - hur gick de???

2010-03-04 @ 06:58:41
URL: http://lasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0