Onsdag

Kom precis hem efter att ha varit pa sushiya i Del mar tillsammans med D, Deanna, Kelly och hennes pojkvan som jag aldrig kommer ihag vad han heter.
Gjorde dock bort mig innan vi fatt in maten da jag sa att jag aldrig atit dalig sushi.. Ta i tra.. Eller hur.. Funkade inte direkt den har gangen. Fick in en konstig pokie rulle som smakade en som en blandning utav sura skor och ra fisk.. Inte en bra kombination. Dock var resten helt ok. Men jag tror vi haller oss till misohareny, eller pb sushi i fortsattningen :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Babe, ta och lägg ner sushin va! Du kommer ju bli less snart ju ;)



2010-03-11 @ 09:47:01
URL: http://lasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0