Mandag


Sa var helgen over. Igen... Now back to vardagen...
Lugn o skon dag och ikvall ska jag aka och hamta ut bockerna for bokklubben.
Ska bli spannande o se vad det blir for intriger ikvall !

Fick pengar idag ocksa, underbart.. Nu maste jag bara forsoka spara lite av dem ocksa, o inte shopppa upp allt..
Gick in pa forever 21's hemsida. Klickade fram saker for 400 dollar.. Inte ok..
Blir nog battre om jag aker till en av deras butiker istallet, provar 2000 plagg och kommer hem med tva jag gillar.. Budget budget!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja du, nu kanske du shoppar ist.f att äta godis ;) Håll i börsen, du har kläder så det räcker och blir över!!

2010-03-23 @ 04:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0