Fredag

Jag kommer pa mig sjalv med att skriva pa fredag formiddag att det ska bli en lugn kvall och en lugn helg da vi egentligen inte har nagra planer. Men pa nagot vis sa verkar det som att det alltid slar fel. Men inte klagar jag for det. Jag alskar mitt liv och mina helger har. Alltid nagonting roligt som hander!

I vilket fall sa ringde Natalie mig i fredags och horde om jag ville hanga med henne och nagra kompisar ut i solana beach till en bar dar de hade ett live band som spelade med 80's tema. Jag tackade ja direkt och skyndade mig hem vid sex tiden dar jag gjorde mig i ordning sa gott jag kunde (hade inga 80's inspirerad klader) innan David sedan skjutsade mig hem till Natalie dar jag fick lana lite klader. Hade pa mig ett par vita spetsleggings med blommor pa, ett par lila korta shorts, vitt linne, balte i midjan och en jeansjacka tillsammans med en ... valdigt.. farglad sminkning och en sned hastsvans.. Maste saga att jag var riktigt fager.. haha eller inte :)

Tog i alla fall sedan bilen till solana beach dar vi for festade lite hemma hos Jeremy innan vi gick vidare till baren vid 930 tiden. Hade verkligen huur kul som helst hela kvallen. Var riktigt mycket folk och bandet var hur bra som helst. Spelade supermycket bra latar och jag, natalie o ash dansade som tokar hela kvallen. Fick till och med en inbjudan till att dansa pa scenen vilket vi sjalvklart gjorde..  :) Deryl tog massa bilder den kvallen sa jag hoppas han lagger upp nagra pa facebook snart sa jag kan sno dem.

Gick hem fran baren vid 1230 tiden da de stangde(helt sjukt tidigt), gick hem till jeremy dar det blev lite efterfest och en promenad ner till stranden i manskenet vilket var helt underbart vackert! Somnade sadar vid 3 tiden tillsammans med Natalie, Lex och Deryl i stackars jeremys sang. haha, han som agde lagenheten han sov i en sovsack ute pa altanen :P

Kul var det i alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0