Fredag

Antligen fredag :) Nog for att veckan har gatt otroligt fort, sa ar det alltid skont med fredag. Rhett o Amanda ar borta hela helgen sa jag och D har huset for oss sjalva.. Mys! Inte for att jag tror att vi kommer vara hemma sa mkt anda.
Ska aka till PB ikvall och ata lite god sushi, och sen far vi se vad kvallen har att erbjuda da vi inte har nagra riktiga planer an. Men i morgon ska vi i alla fall tillbaka till PB och ga pa lagenhets jakt ! Ar sa exalterad! Ska bli sa roligt. Har sparat nagra lagenheter som ar superfina, och nagra mindre fina, och nagra sma hus ocksa. Skulle vara otroligt skont med ett eget lite hus:)

Nu ska jag ga ut och satta mig i solen och njuta en stund. Ar sa otroligt frusen nu pa mornarna, men pa eftermiddagarna kommer varmblodet fram av nagon konstig anledning. Sa jag ska ta en liten solstol och satta mig ute pa altanen o vanta pa att alex ska vakna ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0