Fredag



Jag ar trott och jag ar sjuk och det ar floatopia i morgon vilket gor att jag nu aven ar deppad!
Suger att vara sjuk.. Kom hem strax efter sex igar efter att ha suttit i bilko i over en haltimme (vilket ar varje morgon och varje kvall da vagen som dessutom ar fem filig ar for liten ), var helt slut utan att egentligen ha gjort nagonting anstrangande pa hela dagen. Eller den dar svangen till parken, eller promenaden pa 40 minuter... Det tog nog livet av mig.

Hade i alla fall varldens sotaste pojkvan som vantade dar hemma och tog hand om mig. Gjorde middag at mig och fixade sedan sa vi kunde se film (halvsovandes) resten av kvallen. Fick aven en valbehovlig ryggmassage da lilla Alex maste vaggas till somns.. Hmmm..

Idag ar det i alla fall fredag sa det far en val att ma lite battre, ska snart ta och aka hem och ata lite middag for att sedan eventuellt aka hem till Rachael. Ar inget bestamt an men det skulle underlatta for morgondagen :)
Ska aven forsoka hinna med att titta pa en ny bil och ny lagenhet i helgen.. Nanstans mellan fest 1 fest 2 och fest 3 borde det val kunna hinnas med?


Kommentarer
Postat av: Mamma

Inte roligt att va sjuk. Är du förkyld eller? Hoppas du kan ha kul ändå. Ska ni på tre fester i helgen? Sköt om dig!!<3<3

2010-03-20 @ 11:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0