Fredag


D kom hem igen strax fore fem, sa da blev det att stressa ivag ner till Devons overraskningsfest. Hon ar verkligen hur sot som helst den tjejen, man blir alltid lika glad nar man traffar henne. Hon hade blivit befodrad och var jatte glad da hon nu kommer att fa resa jatte mkt, bland annat till australien som jag forstod det. Blev fruktansvart avis. Vill ocksa resa mkt :) Och speciellt till Australien.

Stannade dar en timme uniefar innan vi akte vidare till PB dar det blev lite pregameing hemma hos Nathalie med diverse udda underhallning. Hon hade namligen installerat en strippstang inne i koket/vardagsrummet vilken till en borjan kan lata lite udda. Men jag har nu full forstaelse for vad man har en strippstang till :) Guuud vad roligt vi hade, hon larde mig en massa trix om hur man skulle anvada den, och jag lovar att jag har inte daligt ont i kroppen idag!! Gud armarna och ryggen och magen varker. Plus att jag har sakert ett tiotal blamarken av stangen ocksa! haha

Vid elva tiden drog vi vidare till nagra olika barer dar det blev lite AMF's och Margaritas och jatte mycket dans.
Dock avslutades kvallen lite daligt, men de ornade upp sig som tur var.

Nu sitter vi och tittar pa 30 days of night (vardelos film btw) och ska senare ta och gora oss i ordning for att aka ner till PB igen dar vi ska aka pa en promotion fest for en av D's kompisar som har ett eget kladmarke. Aterstar att se om de ar natt bra ;)

tjingeling


Kommentarer
Postat av: Anonym

avis!!!

2010-03-14 @ 22:30:53
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0