Vi forsoker igen da

Efter patryckningar fran min kara syster tankte jag att jag ska forsoka ta upp min lilla blogg igen.
Har inte uppdaterat sedan mitt o min kare mans lilla giftemal som agde rum for ganska precis tva manader sedan, och vad har hant sedan dess? Ja.. Mycket, lite och ingenting alls.. Som alltid i stort sett. Vi har festat, sovit, gymmat, umgatts med vanner, solat och badat. Allt som man gor har i SD under en vanlig vecka.

Nagot vart att beratta om dock ar nar vi var upp till LA for EDC. Det var verkligen en upplevelse. Dussintals med Djs, karuseller och ca 200 000 personer deltog.. UNDERBART sager jag bara. Kan inte vanta tills nasta ar.
Livet leker och allt ar underbart. Forrutom att vi nu ska forsoka spara ihop vara stackars slantar till mitt greencard som inte ar det billigaste... Men inte ska vi grava ner oss for det. Allt ordnar sig sa smaningom.

Nu ar det dax for mig o ta mig i kragen o stada upp lite har. Snart helg och manga festligheter att se fram emot, bla Fred's fodelsedag, LC's fodelsedags kamikaze fest, Sausage fest och wavehouse pa sondag! Kommer bli en bra en tror jag!


Forra arets Kamikaze fest.. Forsta gangen jag akte o traffade David sjalv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0