Helgen

Sushin var underbar som vanligt, kopte in min alsklingsrulle plus tva andra som jag och David
satte i oss i rekord fart. Sakebombade och gick sedan vidare till bar west dar det dracks gratis champange innan i akte vidare till Millers dar kvallen slutade halv ett for mig da champangen och saken lyckades hitta sig upp till skallen pa mig..
Lordagens Kamikaze feste blev den ocksa riktigt lyckad.
Tog mig upp i god tid for att gora mig i ordning och sedan ta cykeln o cykla over till Natalie for att sedan aka med henne pa affaren och kopa lite alkohol och grillkorvar. Kom till parken dar festen holl till vid 12
tiden. Var riktigt mycket folk dar, nastan 60 pers som mest tror jag. Men manga kom och gick ratt fort.
Vi spelade volleyball, ol pingis och flipcup och hade supertrevligt hela dagen.
Fick manga roliga komentarer pa min troja (som jag nu for allt i varlden inte kan hitta, annars hade jag visat upp den). Efter festen i parken tog vi vart pick o pack och akte hem tillsammans med allt annat folk till Craig dar det holls efterfest anda till kl halv atta pa morgonen! Hadve verkligen superkul. Han hade satt upp en hooka lounge och det grillades korvar och dracks shots och dansades pa strippstangen hela natten lang! :)

Efter angra fa timmar somn blev det sedan att aka vidare till wavehouse for att mota upp med suffle ganget igen! Kan varkligen inte hitta roligare/tokigare manniskor att umgas med! Temat for dagen var snabbmat sa vi sprang runt i hamburgerhattar hela dagen :) Var riktigt roligt :P
Tommy Lee(aven kand som pamela andersons exman) var dar och Dj under kvallen (lyckades btw springa rakt in i honom nar jag skulle ut fran toan! hihi (Jag rorde en kandis) woho!
Senare under kvallen kom aven Deadmou5 dit, (en av varldens bast betalda dj's) dock spelade han ingenting, men ag och natalie lyckades komma in i VIP;n och fa en bild tillsammans med honom:) Tva kandisar under en kvall! Inte daligt va?








Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, det blir bara hippare och hippare;)Ni verkar ha det så himla kul hela tiden. Var rädd om dig<3<

2010-08-02 @ 15:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0