Antligen fredag

Ny dag, nya tag!
Kanner mig faktiskt riktigt utvilad idag..
Kanske beror pa att jag lag i sangen fore kl tio igar.. Var riktigt trott da det blivit lite daligt med somn i veckan..
Har varit duktig och gatt till gymmet nastan alla dagar i veckan, dock gor det att jag kommer isang valdigt sent.
Kommer inte hem forran strax fore sex pa kvallen, tar mig inte ivag pa gymmet fore kl halv sju, sen ar jag inte hmma forran atta och da ska det goras middag och fixas med allt hemma....
MEN... Skont ar det i alla fall att antligen ha kommit igang med nagot!
Det har jag nog bodypumpen att tacka for som antligen hittat hit!
Var pa ett pass igar efter jobbet, sjukt jobbigt, men det ska val kannas om de ska synas?

Nu blir det en tur till parken i det inte sa soliga vadret och sedan vanta pa att timmarna
ska ga sa jag kan sluta, aka hem, gora mig i ordning o sedan mota upp med alla for sushi ikvall!
Ska ata min alskade albacore roll! - Spicy tuna, avocado, shrimp temp med albacore on top w/ spicy mayo and eel sauce!! SMASKENS sager jag bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0