Lördag

God morgon<3

Kommer inte ihåg när jag var tvungen att kliva upp den här tiden för att faktiskt göra något.
Har varit vaken tidigare än så här nu på senare tid, men då har jag alltid kunnat gå o lägga mig igen om jag har velat... Nu kan jag inte det, för jag ska iväg o jobba till kl halv fem ikväll i vännäsby.. Men jag ska inte klaga, får ju pengar.. Fast det hade varit skönt med sovmorgon då jag sovit som en kratta de senaste nätterna. Tror inte jag lyckades somna förrän efter tolv fast jag låg i sängen redan halv elva..

Hade i alla fall supertrevlig igår. Sarah var förbi mig en stund på middag:) Mammas goda typ kina gryta för ett heltkompani. Lär ju få äta rester resten av året! haha Tur den var god.

Nä nu måste jag springa. Bilen kanske aldrig startar! :P


Kommentarer
Postat av: Sarah

Jess, de var ju en japanskgryta ;) Och god, de var den :D

2010-02-02 @ 07:48:38
URL: http://lasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0