Lördag.

Har precis vaknat efter att ha tagit mig en liten tupplur! Hade tänkt skylla på att jag haft en jobbig dag, men det kan jag inte riktigt göra heller då det faktiskt har varit alldeles lagomt mycket att göra på jobbet idag. Blir till att jobba ett delat pass i morgon på samma stället och sedan jobba natt mot tisdag på ett annat stället. Blir perfekt. Behöver alla pengar jag kan få!

Nu ska jag ta och gå iväg till Anna. Blir middag där(även om jag redan ätit en gång ikväll(och jag undrar varför jag går upp i vikt? haha)) med henne och Emmeli. Blir nog trevligt. De ska dock till stan sen, men jag ska bara hem o sova. Superkul!! Men vad gör man inte för lite pengar.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0