Börja om på nytt

Tanken hade som varit att jag skulle lägga ner den här bloggen då jag är världens sämsta människa när det kommer till att uppdatera den, och då jag faktiskt inte haft så mycket att skriva om sedan jag kom hem till kalla sverige.
Men nu när det är i stort sett bestämt att jag ska åka tillbaka till USA kan det ju kanske vara roligt att börja skriva igen... Så Folket där hemma kan hålla sig uppdaterade med vad man egentligen pysslar med.. (Inte för att det är så mycket) :P

Jag och Emmeli åker ner till stockholm med natt tåget i morgon kväll för att jag har tid på ambassaden kl 0900 på måndag morgon. Ska där ansöka om ett nytt visum.. (håll tummarna för att jag får det)
Sen är planen att vi ska traska runt inne i centrum o kolla lite affärer restn av dagen!
Emmeli är så underbar som följer med mig.. Hade varit dö tråkigt att måsta vänta hela dagen där själv. Vet ju bara hur det var att stanna o vänta på Sarah fyra timmar när jag kom från göteborg. Kändes som en hel evighet!

Nä tacka vet jag goda vänner!
Hade bara önskat att jag skulle hinna träffa min underbara C igen också innan jag åker... Men det verkar itne som det blir av om jag nu ska åka när jag vill.. Då lär de inte bli så mycket tid för att ränna ner till gbg igen.
Får helt enkelt vänta tills sommaren tills min sköna böna o jag ses igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0