Torsdag


Vaknade upp rätt sent... Vilket börjar bli en vana då jag är uppe tidigt på morgonen för att kunna ringa till usa o sedan går isäng igen.. Vaknade i alla fall vid elva då det blev frukost o lite lat tid fram till två tiden då Emmeli kom och plockade upp mig med sin lilla syster Ida. Åkte iväg till brännland där vi gick på Leos Lekland (blev inget bad).
Ett helt sjukt roligt ställe:) Hade bara önskat att de fanns ett sådant när man själv var barn o hade kunnat njuta mer av det. Kan bara tänka mig hur jag Magnus o Mikael hade kunnat springa runt där som riktiga vildingar! ;) Men det var rätt kul ändå, den oranga tiger kanan gick utav bara fasiken också, höll på åka på några ungar som fick för sig att springa ut framför den precis som jag laddade nerför ! Haha



Kvällen spenderades hemma hos mamma på middag där de blev fisk o spenat, o sedan en promenad med efterföljande te stund o klädkoll med min älskade vän Emma. Kommer att sakna min tedrickade vän nu när jag åker! ( få se om hon kan lyckas spara ihop lite pengar o komma och hälsa på mig:) )


Camilla Jag och Emma, Okt 2008

I morgon blir det bara lugna gatan för min del ( i alla fall på dagen ) för på kvällen blir det fest hos min bror Magnus och Heidi. Jag, Sarah o eventuellt Emmeli ska dit o röja :) Ska bli kul. Sedan utgång på lördag också, så håll tummarna för att jag klarar mig undan att bli bakis!

Tjingeling <3


Kommentarer
Postat av: Emma stenborg

Nu har du ju nya bilder =)

2010-02-06 @ 11:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0