Torsdag

Äntligen är jag på väg!! Eller... För att vara exakt har jag ju varit påväg sedan 2040 igår kväll. Men nu sitter jag på arlanda och inväntar mitt plan som kommer om en sisådär tre fyra timmar.. suck.. men all väntan är värd det. Speciellt! Igår.. När jag gick till mamma från pappa och höll på att bokstavligt talat frysa ihjäl. Dock var det bara tio minusgrader och jag hade min varma dunjacka.. Så jag förstår egentligen inte varför jag frös. Men i vilket fall som helst höll jag verkligen på att göra det.(frysa ihjäl alltså;)) Men kunde då tänka att om mindre än 48 timmar. då är jag i soliga californien och kan spring runt i klänning och sandaler. (jo de kan nog få vem som helst att må bättre :) )

Bussresan gick i alla fall riktigt bra, även om både jag och sarah hann bli lite oroliga där en stund när vi stod och väntade på busstationen och det inte stod något om någon buss ner till sthlm. och när det väl rullade in en, så var det ybuss och inte swebuss express som jag bokat med. tänkte va fasen nu då? kommer inte min buss? visst är det väl onsdag? men sedan visade det sig att det var samma buss;)

Halsov i alla fall hela vägen och är nu framme på arlanda som sagt. Ska ta och äta lite av min mammas tonfisksallad och kanske börja läsa en ny bok. känner mig fortfarande rätt slö så förhoppningsvis kan jag nog få sova en stund till på det andra planet också!


Bye bye sverige. Hallå San diego!


Kommentarer
Postat av: Sara

Just nu njuter du förmodligen av värmen i S D..... Riktigt kul att vi hann träffas innan du åkte! Jag har lagt in din blogg som favorit, så nu håller jag mig uppdaterad. Förövrigt kan jag berätta att min älskade lille sons feber gick över till röda prickar över hela kroppen igår; tre dagars feber. Inget smittsamt så du kan vara lugn! Däremot får jag snällt hålla mig inne och hemma ett par dagar till.... SUCK! Kram.

2010-02-11 @ 20:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0