Tisdag

Imorgon kl 2040 går min buss från umeå busstation ner till arlanda där jag ska vara framme kl 0515 tiiiidigt på torsdag morgon. 1020 lämnar jag Sverige, landar 1230 (lokal tid) i chicago, 1530 bär det vidare till San diego där jag landar kl 1743 på SD´s internationella flygplats! Jikes! Börjar bli lagomt nervös!! Har packat ner det sista i väskorna. Båda under 20 kg. Duktigt! Nu återstår det bara att se om jag får ta med mig min påse med diverse thaimat och kryddor in i landet utan att någon ska klaga! Gah, vad nervös jag blir. Är nästan nervösare nu än jag var innan jag åkte för att vara borta ett helt år, samtidigt som jag inte kan vääänta på att få landa. Komma ut ur gaten o bara krama om och pussa på David =)

Sista riktiga dagen här hemma har varit toppen bra! Sade hej då till Ploy i morse då hon åkte iväg till thailand. Tog sedan en promenad med min underbara Anna o lilla Allis vid tio tiden. Var sedan en sväng förbi BM för att kolla blodtrycket. Gick sedan hem, åt lite av mina" skitenkla " nudlar. Tog sedan med mig en påse hemgjorde vårrullar till min älskade kusin inne i stan där vi åt dem till lunch och bara myste hela dagen med världens sötaste Emil. Vid fyra tiden kom pappa och hämtade mig i stan, åkte då förbi en sväng hos mamma för att sga hej innan hon sprang iväg med hunden. Fick även träffa min söta syster som klippt sig riktigt fint! Kl 18 gick jag till Emmeli där det bjöds på middag. Fläskfile med gräddsås, hemmagjord klyftpotatis och baguetter. Till efterrätt blev det halvt hemgjorda semlor ! En helt underbar dag alltså! Kommer sakna alla mina underbara vänner här hemma. Inser verkligen vad människor betyder för en då man inte träffar dem så ofta!

Nu har jag precis packat klart, städat, hängt tvätt o satt på en ny maskin, nästan läst ut nobels testamente och ska äntligen lägga mig och sova för jag är helt dead då jag varit vaken sedan halv sex i morse! Får se vilken tid jag vaknar i morgon och inte kan somna om.. Fyra?

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0