Tisdag


Har precis kommit in fran en nastan tva timmar lang promenad ute i solen! Kan inte sluta skriva om hur underbart det egentligen ar att vara tillbaka i solen! Gud jag vill aldrig hem till snon igen!
Det tog mig uniefar 20 minuter att ga fran huset ner till strandenoch darefter gick jag en bra bit efter stranden innan jag vande om. Helt underbart att kunna ga ute i shorts och en tshirt utan att frysa. Nar jag gick tillbaka kunde jag inte lata bli att tanka pa vilken "utomlands kansla" det egnetligen ar har. Jag menar man blir ganska hemma blind nar man varit pa ett stalle.(inte for att jag bott har lange, men har ju varit har tidiagre), och man slutar tanka pa hur vackert det ar egentligen med alla palmer, stora exotiska buskar med olika vackra blommor i, kaktusar och strander. Kan itne fatta att manniskor faktiskt bort har hela tiden, aret runt. Vilken lyx. Och anda ar det inte ens sommar har an heller. Aven fast det ar 23 grader i skuggan:)

Forrutom min promenad idag har jag inte gjort sa mkt, har varit pa affaren tva ganger for att kopa mat och hyra filmer. D ar sjuk. Han for ivag till jobbet i morse som vanligt, men kom tillbaka efter tva timmar ochs ag helt slut ut. Min forsta reaktion var dock (hur lange har jag sovit egentlgien? ) Nar han klev in. Tankte nu fasiken har jag sovit bort hela dagen. haha

Pratade aven en lang stund med mina Saror idag.. Dock suger Saras mick sa man hor aldrig vad hon sager, men Sarah ringde upp mig pa D's mobil sa jag fick faktiskt prata en lang stund med henne:) Min lilla alskling. Tror att jag faktiskt ska gora hennes tonfisksas till middag ikvall :)
Sen blir det nog bara att mysa framfor tvn igen, har hyrt adventure land och inglorius bastards, hoppas att de ar bra :)

Na nu borjar jag bli trott igen ocksa kanner jag. Fy sjutton. Somnade ifran filmen vi tittade pa igar kl atta for att jag var helt slut. haha undrar hur lang tid det tar innan jag vant mig?

Kommentarer
Postat av: Sarah

Baby! Jag läser ju din blogg! Every day! Så kom igen nu! Skriv skriv skriv =)

2010-02-19 @ 07:47:31
URL: http://lasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0