Sondag


Bakis sondag, oh yeah!
Har i stort sett spenderat hela dagen i sangen. Tagit mig upp for att ata ett paket nudlar for att jag madde sa illa for att jag var sa hungrig. Men kunde anda inte ata upp alla da jag var for bakis for att egentligen kunna gora nagot annat an dricka vatten.

Lordagen var otroligt rolig och handelserik. Motte upp med Leighton kl nio igar morse for att aka och spela paintball. Nagot som var bland det roligaste jag gjort pa mycket lange. Men aven det som gjort mer ont an nagot annat ocksa. Raknade tidigare mina skador. 12 blamarken pa lite varierande stallen (varav ett som verkligen gor skit ont) plus tva skott ett mitt pa langfingret och ett mitt emellan ( som till och med borjade bloda.. hey.. Jo det gjorde ont, men de var helt klart vart det). Lyckades dock aldrig fa in en ordentlig traff pa D da han och jag hela tiden verkade ga forbi varandra pa banan. Men han fick inte in nagon pa mig helller sa jag kan val leva med det.


Jag och Genelle
  
Paul, Jen, Vicky, Genelle, David och Leighton.
Efter painbollen akte vi hem for att traffa tva kompisar till D som kom ner fran LA over natten for att hanga med oss pa Justin och Robs fodelsedags fest. Sa vi gjorde oss i ordning och drog ner till PB dar vi forst motte upp Nathalie for hennes pyjama pub crawl.. Nagot sjukt gulligt och nagot som jag tror vi maste infora hemma i lilla vannas ocksa. alla hade pyjamas och likanade utstyrslar.. bast var nog den nathalie hade med fotter pa. Eller killen som hade en typ 15 stolekar for liten svampbob pyjamas pa sig... Gulligt...:P
Tog oss nagra drinkar pa tva olika barer innan vi akte vidare till Justins.
Hade helst sjukt roligt, fanns olpingis, flipcup, iceludge, jello shots och det roligaste av allt ett photo booth.
Dock blev det en ratt tidig kvall for mig da de dar jello shotsen gjorde sig paminda efter en sadar timme eller sa. Hann i alla fall med att traffa flera av D's underbara kompisar och ta lite bilder innan jag somnade i bilen :P

   

   

   
Kan se pa den nast sista bilden hur jello shotsen borjade gora sig paminda. Lagg aven marke till Nathalie i hennes supersota helkroppspyjamas:)
 


Kommentarer
Postat av: Sarah

Ååååh! Din hot mama! Jag vill va med dig!

Kirra jobb så jag kan komma till du, min lilla söto korv =) LOVE YOU! Å saknar dig!



Hoppas vi pratas vid snart! <3

2010-02-22 @ 17:21:04
URL: http://lasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0