Onsdag


Idag är det exact sju dagar tills jag åker till stockholm och exakt åtta dagar(typ 7,5 för att vara mer precis) tills jag sitter på flyget påväg till san diego! Så underbart! Så nu packas det och fixas det förfullt så att jag ska komma ihåg allt som jag behöver med mig! Har varit på thaiaffären inne í stan idag med pappa o ploy och köpt lite ingredienser så att jag kan göra min underbara soppa när jag är på andra sidan jorden också! Sen var vi även förbi borta på strömpilen där min älskade pappa köpte en superfin paljett jacka åt mig, och sedan även en telefon (dock som jag ska betala tillbaka då jag har pengar). Sjukt skönt med en fungerade telefon igen. Så att jag kan skicka o ta emot sms o faktiskt se vad jag skriver!





Nu ska jag pappa ploy mikael o nikita se på sherlock holmes. I morgon blir det bad i holsund med emmeli hennes syster Ida och Kevin!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0