Onsdag

Jag tror jag haller pa att sla ett nytt rekord i att inte ata godis! Bortsett fran chokladasken jag at upp forsta dagen jag var har (tack Emma den var supergod) sa har jag inte atit en enda bit godis sedan jag kom hit eller kaka eller nagonting sott.. ( eller nu ljog jag, at nog en halv dl glass som jag hitta i frysen igar ) men forrutom det. Ingenting.. .. Men.. Just nu, sittandes i soffan, tittandes pa tv, jag skulle doooda for en godispase just nu! En chokladbit, eller kanske ben and jerry, eller ostkrokar.... Gaah! Nej.. Tur det ar langt till affaren!!








Hm.. Sag jag inte popcorn i skafferiet tidigare idag?


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad duktig du är, fortsätt så:)Här hemma är det GI för hela slanten

2010-02-25 @ 21:18:27
URL: http://itsallaboutjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0