Onsdag

Yay! Pa fredag kommer Anna. Ska bli sa roligt. Ska hamta henne pa flyget kl halv sex, och sen aka och ata Suuuushi! Mmm. Min nya favorit mat :)

Hade en riktigt mysig kvall igar med Amanda ocksa medans D var pa gymmet. Hon ar sa sot. Satt och at en massa snacks och tittade i en massa tidningar hon tagit med hem fran jobbet at mig :) Hon haller pa att lara sig spanska ocksa. Sadar hemifran via datorn. Hon skulle skicka over det till mig ocksa, sa nu jaklar, nu ska jag bli spankstalande  :)

Sitter och vantar pa att hon ska ringa mig nu ocksa. Tid for fargning av har pa fredag! Wohoo! Kan inte vanta pa att fa bort de har bruna. Helt sjukt hur fort fargen forsvinner i mitt har. Fargade haret en vecka innan jag akte hit. OCH  det faller fortfarande om jag lagger mig med blott har pa en vit kudde.. Ackligt. Sa na. Back to blond! Det enda ratta!

Nu ska jag lagga mig ute och sola sa jag inte blir sa blek i mitt blonda har :)


tva bilder fran min promenad pa stranden igar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0