Onsdag

Vaknade inte riktigt så tidigt som jag trodde att jag skulle göra. Dock inte långt ifrån. Kl 515 i morse vaknade jag. Helt klarvaken. Kunde inte somna om, så jag gick ner, drack en kopp te. Såg en stund på nyheterna. Ringde David. Kollade igenom mina saker för att kolla så att allting stämde.. igen. Pengar, papper, pass, biljetter.. Allt verkade stämma. Vägde bagaget igen. Några kilo över i varje väska. Åt frukost, duschade städade ur det sista ur rummet, dammsög och torkade golvet... Riktigt duktig kände jag mig.

11.00 gick jag över på rickis för att luncha med Carina Pelle och Lilian, var roligt att se dem igen. Gick hem strax efter 12, fixade o donade lite till. Ringde Malin som kom förbi och drack kaffe med mig. Pratade även en stund med C. Mysmys. Saknar min vingman. Vem har jag nu när vi är på skilda kontineneter?

Nu har pappa kommit hem o tycker jag ska städa nedervåningen. Men det vill jag inte. Känsn som jag har tusen saker att göra. Fast det är egentligen bara ica, träffa emma och anna och sedan vänta på att kl ska bli åtta. undra om jag kan klämma in lite städning där? Egentligen vill jag bara sova o inte vakna upp förrän i morgon.. Undar om man kan göra så?

Nä, jag kanske ska vara snäll o hjälpa till.

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0