Mandag

Update fran helgen :)
I fredags var jag bara hemma under dagen medan D var pa jobbet. Jag passade pa att hanga upp alla klader i garderoben, tvatta, fixa badrumsgrejer och sant. Kande mig som en ritkigt brottsling nar jag jag for och rojde runt bland alla D's saker. Flyttade o andrade for att fa plats med mina egna... ( man kan tro att jag ater igen skall vara borta ett helt ar, inte bara fyra manader).. :P Efter att jag fixat och stadat i ordning allt tog jag med min en av D's rumskompisars hundar for en liten promenad ute i solen.. (Heeelt underbart att kunna ga i shorts igen)  och sedan en liten stund i hangmattan dar jag laste ut en av bockerna jag fatt lana av emma, Marley och Jag. Varldens sotaste bok. Kunde inte lata bli att sitta och skrattta och grata for mig sjalv nar jag laste den. Personerna bredvid mig pa flyget maste trott att jag var tokig :)
Vid fyra tiden kom D hem, lagomt trott efter att ha suttit fast i trafiken en och en halv timme.. sa vi tog det bara lungt och tog en liten tupplur da jag ocksa kande mig fruktansvart jetlaggad. Sov fram till atta da det blev at gora sig i ornding for att mota upp nagra av hans kompisar nere i PB.
Gick pa nagra olika barer, forst pa bar west dar det ar 2 dollar drinks fore kl tio och sedan till johnny v's dar det ar gratis champange till kl elva. :) Hade en supertrevlig kvall som vanligt, som slutade hemma pa Dallas soffa dar vi aven fick se en ordentlig brottningsmatch mellan Rachel och Dallas vilket var valdigt underhallande.
Lordag morgon korde vi hem ratt tidigt da soffan inte var sadar fruktansvart skon. Sov fram till 11 nagon gang da det blev dax att kliva upp. For D hade planerat att vi skulle aka pa vinprovning tillsammans med Genelle och Leighton for att det var alla hjartans dag. (egentligen pa sondag), sa vi akte tillsmmasn med dem till tva superfina vingardar dar vi fick prova lite olika goda viner. Provade aven lite champange och dessertviner. Och jag kan saga att choklad ar itne min favorit nar det kommer till sota viner. usch och fy ar det enda jag kan sga.
Hade aven med oss en liten picknickkorg som fikades upp tillsammans med en inkopt flaska vin i solen :)

Efter vinprovningen akte vi tillbaka hem till the lovetts dar vi spelade lite nintendo wii (helt sjukt roligt for dem som inte provat an) fram tills vi skulle aka och prova pa en ny sushi restaurang :)  Var inte lika gott som den inne i PB, men dock helt ok. Efter midagen akte vi for att se den nya filmen valentines day, fast den var helt slutsald. Sa vi fick bara aka hem. Jag var dock lika glad for det da jag hade varit helt dod sedan kl fem egentligen ( inte kul att vara nio timmar efter alla andra ) :P sa det var ratt skont att komma hem lite tidigt bara kunna mysa .
Sondagen spenderades forst inne i PB dar vi kollade pa nar nagra av D's vanner spelade lite fotboll i parken, sedan akte vi aven och kollade pa en liten golfbil som D ska kopa av en kompis. D tycker att det skulle passa hur bra som helst nar vi flyttar till PB om en och en halv manad att ha en sadan att kora runt i.. Jag delade dock inte hans asikt om det. INte forran jag fick ett prov ak med Dallas runt kvarteret.. Jag kan bara saga sa har - jag ar helt sald! hahaha, sa sjukt roligt!!
Eftermiddagen spenderades mest pa en massa olika affarer dar vi inhandlade diverse saker som behovdes hemma och en massa mat da D tror att jag inte kan laga mat och ska svalta ihjal. Tog uniefar 20 minuter for mig att overtala honom att jag faktiskt inte behover sa jakla mkt :) har jag havregrynsgrot mackor och nudlar ar jag nojd:)
Hyrde sedan tva filmer pa vagen hem som vi sedan tittade pa resten av dagen innan det aven igar blev en tidig kvall da jag fortfarande egetnligen vill ga isang kl sex :)
Hoppas kvallen ikvall blir battre da jag fick sova anda tills kl 10 idag :)
Nu ska jag ta pa mig joggingpjucksen och ta mig en promenad ner till havet i det underbara solskenet.

tjingeling

Bilder kommer senare da min dator och kamera inte verkar vilja kannas vid varandra just nu.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Din gris! Du verkar ju ha de hur bra som helst =)

Men du förtjäna de! :*



Jag vill hälsa på du! Kan vi inte ordna de på nå vis? =) PUSS SNUTT!

2010-02-16 @ 08:57:31
URL: http://lasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0