Lordag

Sitter just nu hemma och vantar pa att pizza leveransen ska komma och tittar pa the holiday.
Himlen verkar aven ha oppnat sig for det verkligen bara oooser ner.. San diego ar underbart, i solen. Men regn.. Da blir folk som handfallna och har egentligen ingen aning omv ad de ska gora.. For det regnar ju aldrig egentligen..

Igar var en valdigt lugn dag, lamnade in bilen pa verkstaden och gjorde sedan i ordning mig for att aka och fixa haret. Ar verkligen supernojd. Aven om det inte alls blev sa blont som jag tankt mig. De ville inte blondera de for mkt och forstora det. Sa jag ska komma tillbaka om en manad igen :)

Plockade sedan upp Anna pa flygplatsen vid atta tiden. Tva timmar forsenat var hennes plan sa det var lite drygt. Akte da till old town for den basta sushi jag nagonsin atit. Dock fick vi vanta over en timme innan vi fick ett bord. Sa da passade vi pa att ga runt och kolla lite affarer, supersota sma gulliga stand med hur mkt fint som helst :)

Efter sushin akte vi till LC och Jamies dar vi drack lite vin och umgicks fram till 12 tiden da vi akte hem for att sova da vi vad sa hiimla trotta. Dagen idag har spenderats pa diverse affarer (las marshalls och ross mina favoriter) har kopt tva supersota toppar och nya bh grejer som doljer banden och ett superfint guess armband som jag ar supernojd med :)

Ikvall om inte vadret blir battre sa vi kan ta en liten krogrunda sa blir det nog bio och mys :) Och i morgon skulle solen forhoppningsvis titta fram sa da blir det stranden :) Men nu kom maten!



tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0