Fredag

Nu! Antligen.. Efter hur manga timmar? Typ trettio om man raknar med bussresan sa ar jag ANTLIGEN framme!! Men lang jakla resa hit har det varit. Igar kvall nar jag kom fram kandes det som jag fallit av ett stort jakla abake till hast och druttat rakt pa rumpan. Aj vad ont jag hade. Men det ar kanske nagot man far rakna med da man nastan suttit konstant i over 24 timmar?
Flygresorna gick i alla fall jatte bra! Flyget fran sthlm till chicago blev drygt en halvtimme forsenat, men det var egentligen bara bra, for det blev mindre vantetid i chicago, behovde bara sitta ner i tio minuter innan jag fick borja kliva omborda for att tullen och sakerhetskontrollen tog verkligen eeeevigheter!!!  Var ju lagomt nervos om att de skulle saga nagot om min mat som jag hade tagit med mig(alla konstiga ingredienser till min thaisoppa) :) Hade ju fyllt i pa customs declaration att jag inte hade nagot alls. och jag ville inte borja fraga dem i kontrollen heller da jag inte tyckte jag hade tid.. men som sagt. allt gick som smort i alla fall o allting kom fram.. (till och emd jag) :) 20 minuter tidigt till och med!
Var helt underbart att traffa D igen ocksa! Kandes precis som vanligt, inte alls sadar konstigt som folk berattat att de kanske kunde gora. Var helt som vanligt fran forsta sekunden, vilket kandes helt underbart bra. Bade han och jag var dock helt slut efter en lang resa och en riktigt dryg dag pa jobbet. Sa vi akte bara in till PB och at sushi till middag(lika underbar soma lltid) och sedan hem till encinitas dar det blev en valdigt tidig sang (sadar atta halv nio).
Nu ar kl dock sju pa morgonen och jag ar KLAR vaken! Funderar pa att ga och ta en dusch och sedan kanske borja packa in alla mina saker i garderoben:) hoppas de farplats bara. sedan tankte jag ta en promenad i det underbara vadret. Inte nagon sol an sa lange, en varmt och skont ar det i alla fall.. Kansdes helt underbart igar nar jag flog in over san diego och sag alla palmer och sma hus med uteserveringar fulla med folk.. - NEJ, jag kommer inte sakna snon! :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

2010-02-12 @ 17:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0