Fredag

Uppdate efter en inte for handelse rik vecka.. Blir inte sa mkt gjort da jag inte har nagot jobb eller sa dar jatte manga som kan kan umgas med pa dagarna. Men det gar ratt bra anda, an sa lange i alla fall :) Lever nog fortfarande pa lyckoruset over att vara tillbaka har och bara ga runt och kunna njuta av livet. Kanner inte samma press som jag gjorde hemam da jag inte gjorde nagot heller. Kanner mig lugnare nu och tar dagen som den kommer. Aven om jag aven inser att forr eller senare kommer jag behova nagot att gora pa dagarna for att inte bli tokig :P

Men veckan har i alla fall varit bra, har varit ute i solen och fatt lite farg, tagit laaanga promenader och umgatts med D's rumskompisar pa dagarna. Kvallarna har vi mest sett pa film, lagat mat tillsammans och bara haft det mysigt.


skulle ni ga ut med mig om jag gick runt i en sadan har?

Ikvall ska vi aka till LC och Jamie dar vi tillsammans med nagra andra vanner ska ha ett wii marathon och sedan ta en trolly ner downtown for nagra drinkar.. Ska dock forsoka komma hem ratt tidigt da vi ska upp tidigt i morgon for imorgon har vi mycket pa schemat. Kl halv tio ska vi mota upp the lovetts for att aka och spela paintball. Sedan finns det unifar hundra andra saker vi ska gora, men just nu star det mellan en kryssning pa tva timmar och ett pyjamas pub crawl, kan aven bli sa att vi gor bada  tva innan vi ska aka till Justin for ett poolparty. Ska bli sjukt kul. Hoppas jag bara orkar halal mig vaken da jag FORTFARANDE ar trott kl sju. (inte kla fem som tidigare dock) :P



Na nu dax att gora mig i ordning for lite wiii! Onska mig lycka till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0