Snart fredag

antligen! Aven om veckorna gar helt sjukt fort (Kan inte fatta att sommaren snart ar over...na nu ljog jag, sommaren haller pa... hela aret har .. Men ni fattar vad jag menar..) sa segar sig timmarna verkligen fram nar man vill hem....

Kom dock pa jobbet i mandags o tankte, fy fansen, en hel vecka kvar innan nasta helg. Men nu ar de helt plotsligt torsdag, och dagen ar nastan over... Har bara drygt en o en halv timme innan jag slutar, och da ska jag aka hem, skynda mig att byta om och sedan aka over till gnome dome for en liten bbq och filmkvall.. Sa hela kvallen kommer bara susa forbi ocksa.

Andra planer for resten av veckan ar sushi och film imorgon tillsammans med Jeremy och Kourtney.
Lordag blire ett house party till nagra vanner som David kanner, nagra dj's o sant. Ska tydligen komma valdigt
mycket folk och bli valdigt roligt. Som tur ar verkar det som att den borjar och slutar tidigt (kl sju pa kvallen)
sa da ar planen att vi ska aka till the gnome dome igen for en bbq och lugn kvall.
Sondag har vi inga planer for an, blir nog bara o stanna hemma och ta en hemma dag.. (kanner verkligen att det behovs... kanner mig helt partied out... Men de dyker alltid upp nagot nar vi planerat o stanna hemma som inte gar att saga nej till ) :P

Nasta helg kommer Amanda o Jenny och en van till dem och halsar pa sa det ska verkligen bli kul o se dem igen.
Helgen efter det aker jag upp till SF och far antligen traffa alla barnen igen.. Saknar dem natt otroligt! :)
Sa bli saa kul!!


annu en bild fran helgen.. Kym, Katie, Ashely, Courtney, Liz, jag och Natalie.
Underbara hela hogen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0