Sitter har och...

.. raknar sekunder tills jag ska fa aka hem.. Ar sa sjukt trott och vill inte ta en nap innan jag ska aka.. Det kan jag gora pa flygplanet... Alex har sovit snart i tva timmar och tvatten ar klar.. Bara mina tva vita linnen som hanger ute i solen som inte ar riktigt torra. Men de har en timme o (1 min) pa sig innan de behover vara torra..

Ser sa fram emot att fa aka till San Francisco nu sa jag blir nastan tokig. Prata med Amanda o Jenny, de hade varit pa ikea och kopt hem choklad och MASSOR med kraftor. For pa lordag blire kraftskiva.. Lunch pa wipeout i morron ocksa och sen in till Stan pa sondag! Langtar Langtar langtar!


Varan forsta svang in till San Francisco

Julfest hemma hos Ryan o Ryan

Picknick med utsikt over golden gate och San Francisco

San franciscos fotbollslags sista match for sasongen (de vann)

Jag Carro och Li pa varldens basta restauran.. Wipeout

Jag och Carolina forsta kvallen hemma hos Ryan....Gud vad jag onskar du var har
saknar dig natt sa oerhort hjartat!



Kommentarer
Postat av: Carro

usch böraar gråta när ja läser detta hur fan vågar du äta på wipe out utan mej... ja förstår dej dock ja hade gjorde det om ja fick chansen.. men usch du anar inte.. d bara regnar o regnar o regnar här ja ska jobba från 3 till tio ikväll.. men ja ska försöka räkna ut när ja kan åka men bror på jobb o sånt oxå men känner att innan nästa sommar e bara ETT MÅSTE men komme rinte kunna innan jul.. aja nu måste ja föröska glömma detta.. älskar dej allt för mycke.. puss puss

2010-08-27 @ 11:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0