Riktigt frustrerande...

glomde telefonen hemma igen!! Typ andra gangen pa tva veckor... Hatar att inte ha den med mig.. Inte for att jag ar sarskilt popular... Lar val komma hem ikvall utan att nagon ens ringt mig eller lamnat ett stackars sms ... Men anda... Kanner mig helt handikappad!

Var en svang till parken i morse med Alex.. Tog sedan en promenad till bibblan dar jag lanade om min bok.. Sjukt dalig o trakig.. Men for er som inte vet de sa ar jag typ med i en bokklubb nu ( mest for vinet o sallskapet pa traffarna).. Sa jag maste ju lasa den.. Forra boken var ok, och boken fore den.. Men den har suger.. ROVHAL...

Packade i alla fall nastan allt igar, har lite klader i maskinen nu som jag hoppas hiner bli klara.. Var ju sa duktig och slangde in kladerna i maskinen igar utan tvattmedel..
Ska sa fort jag slutar skynda mig hem, stoppa in allt i bilen o sedan lata David skjutsa mig till flyget som gar kl 740 pm. Landar kl 905 i sf, ska sedan ta bussen till marin.. Drygt.. Tar typ en o en halv timme ! Bla!
Na. Nu ska jag lagga alex. Inge mer bob the builder for honom idag!



Kommer sakna min alskling... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0